Ledermødet og Generalforsamlingen 2022

Ledermøde og Generalforsamling 5. november er godt overstået. Tak til alle fremmødte, der gjorde dagen til en god oplevelse og et kærkomment gensyn. Bestyrelsen har konstitueret sig og er som følger:

Formand: Jesper Hegaard – jesper.hegaard@skagenfestival.dk

Næstformand: Inge Meta Nielsen – ingeole@live.dk

Kasserer: Bente Pedersen – bp24455654@gmail.com

Medlem: Kim Sørensen – kimsteelcon@gmail.com

Medlem: Allan Bøjesen – allanboje@gmail.com

Toppen af Danmark: René Zeeberg – rz@toppenafdanmark.dk

Handelstandsforeningen: Mathias Rump – info@skagennyt.dk

Suppleant: Ole Lykke Henriksen – olelykke@skagenfestival.dk

Suppleant: HC Sloth – hcasloth@gmail.com

 

Bestyrelsen vil fortsætte arbejdet med at styrke vores organisation efter de planer, der har været arbejdet med hen over efteråret og efter den organisationsplan, der blev fremlagt på Generalforsamlingen. Bestyrelsen har udpeget Marianne Madsen, Susanne Pedersen og Inge Meta Nielsen til drifts- og koordinationsudvalgsledelsesteam.
Daglig drift af Skagen Festival: drift@skagenfestival.dk

Vores hjemmeside er i færd med at blive opgraderet til nye standarder og vil gå i luften i slutningen af november. Glæd jer! Det bliver godt.

De sidste 2 års nedlukning pga. Covid19 har været hårde for både Skagen Festival og Skagen Festival Fondens økonomiske reserver. Vi har haft løbende udgifter UDEN nogen form for indtjening! Derfor kunne vi desværre ikke præsentere et fornuftigt resultat i år. Både Festival og Fonden er lav i kassebeholdning! Det er derfor vitalt for Skagen Festivals overlevelse, at vi i år 2023 kan præstere et overskud!

Vi har dog store forventninger og positivt håb for Skagen Festival 2023, der allerede nu har præsenteret musikprogrammet! Et fantastisk musikprogram med lyd til alle ører. Et program, som vi håber, I vil bakke op om og være med til at sprede det glade budskab.

Vores økonomi er presset! Vi vil dog meget hellere sælge flere billetter, pølser og drikkevarer, end vi vil spare! Så vi har mest fokus på indtjening og fremgang.
I bestyrelsen og drifts- og koordinationsudvalget er vi dog nødt til at forholde os til udfordringerne med rettidigt omhu og ”klemme os lidt sammen i bussen”.

Et andet af bestyrelsens fokusområder er kommunikation! Vi vil i løbet af de kommende måneder løbende holde jer informeret om tiltag og strategier, så alle er bedst muligt klædt på til Festival 2023. Det er vigtigt for os, at alle opgaver bliver præcist beskrevet og logiske at gå til. Derfor har vi også forventninger til, at alle frivillige, ledere, områdeansvarlige og resten af organisationen holder sig orienteret og opdateret om deres opgaver og ansvarsområder.

Her medio november er der faktisk sat navne på de fleste af vores funktioner, opgaver og ledere, og vi forventer at alle vil trives i et godt og konstruktivt samarbejde.

It’s good to see you

På bestyrelsens vegne,

Jesper Hegaard – formand

da Dansk
X