Generalforsamling 2018

08. okt 2018

Lørdag den 3. november afholdes ordinær generalforsamling. Alle festival-frivillige (aktive '18) samt medlemmer af Skagen Festivalforening er velkomne

Der er også et musikalsk indslag til jer i år - formanden har inviteret Mikael K. til at kigge forbi.       I kender ham som en af Danmarks mest originale sangskrivere. Med et sikkert greb om sin underfundige blanding af folkemusik, visekunst, countryrock og danskpop i overalls, giver han os en lille koncert umiddelbart efter generalforsamlingen, hvor festivalen er vært ved en kop kaffe, øl eller vand.

Har DU lyst til at blive medlem af festivalforeningen? Det årlige kontingent koster kun 100 kr. Udover at støtte og bakke op om Skagen Festival, giver et medlemskab også adgang samt stemmeret til generalforsamlingen. Nye medlemmer skal indbetale kontingent inden 27. oktober. Læs mere her: skagenfestival.dk/festivalen/skagenfestival-forening.html

Vel mødt - It's Good to See You ?

Dagsorden:

1.   Velkomst

2.   Virksomhedsberetning

3.   Regnskabsaflæggelse

4.   Orientering om budget for det kommende år

5.   Indkomne forslag

6.   Fastsættelse af kontingent

7.   Godkendelse af potentielle modtager

8.   Beslutning om potentielle modtager af det kommende års overskud

9.   Valg til bestyrelsen:

10. Valg af revisor

11. Eventuelt

Forslag der ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal skriftligt være formanden i hænde senest den 26. oktober 2018.

Vi glæder os helt vildt til at komme i gang med Skagen Festival 2019.

It’s Good to See You

Lis Jensen